Süpermarketlerin üzerinde evler inşa etmek: gayrimenkulün yeniliği

Uzay asla yeterli değildir. Özellikle gayrimenkul sektörünü ilgilendiren konular için. Son zamanlarda gazetelerde manşetlere giren şey, büyük çokuluslu şirketlerin en az kentleşmiş yerleri bile kolaylıkla üzebildikleri ile ilgilidir. Bunları turistik alanlara dönüştürmek ve yeni yerleşim alanları oluşturmak.

 Açıkçası, en çok etkilenen şey çevresel sürdürülebilirlik kavramıdır. Talebin çıldırdığı ve piyasanın her zaman sektörün tüm taleplerini karşılayamadığı bu son dönemlerde, diğer çözümlerin tercih edilmesi tavsiye edilir. Bunlar arasında, zaten çok uluslu birkaç şirket tarafından benimsenmiş gibi görünen bir yenilik, kentin ana süpermarketlerinin üzerinde daireler inşa etmektir. Kira veya çok daha ucuz satış sözleşmeleri ihtiyacına cevap vermek için yenilikçi bir fikir.

Bu projeler başlangıçta Almanya'da gerçekleştirilmiş, ancak diğer ülkelerden de tam kabul görmektedir. Özellikle, gayrimenkul dünyasını kökten değiştirebilecek bu yeni formun kabul edilmesi, o anın en popüler şehirleri tarafından yüksek sesle kabul edildi.

Aslında, önceki maliyetlerde, yaşam maliyetinin çok uygun olmamasına rağmen, hangi şehirlerin potansiyel alıcılar için en çekici olduğunu zaten listeledik. Ve burada yukarıda açıklanan çözüm, son derece geçerli olduğu ortaya çıkıyor. Projeye katılan Alman şehirleri arasında Berlin'i hatırlıyoruz (2.000'in üzerinde ünite ile Berlin'i (süpermarketlerin çoğunu da içeriyor), aynı zamanda Münih ve Frankfurt'u da hatırlıyoruz, ancak bu fenomenin ulaşabileceği boyutlar nelerdir?
Diğer birçok ülkenin, Doğu Avrupa'daki gibi önemli ölçüde düşük yaşam maliyetine sahip olanların bile bu önlemleri alacağı düşünülmektedir. Almanya'da en fazla 30.000 yeni konut bekleniyor. Ancak muhtemelen fenomenin çok daha geniş bir etki alanı olacaktır.

Ancak fiyatlar bu şekilde mi kalacak? Yoksa artacaklar mı? Muhtemelen, fenomen stabil hale geldiğinde ve artık istisnai olarak değerlendirilmediğinde, fiyatlar yükselebilir. Ancak, bunların kesinlikle elitist olmayan bir talep nedeniyle arzı artırmaya yönelik yapılar olduğunu düşünürsek, fiyat aralığının nasıl değişmeyeceğini iyi anlayabiliriz.

Katılan ana uluslar arasında, Almanya'ya ek olarak, bu tamamen yeni Yeni Anlaşma'yı hatırlıyoruz:
- İspanya
- İngiltere
- Hollanda
- İtalya
- İsviçre
- Danimarka
- İrlanda
- Portekiz

Bu, sadeliğine rağmen gerçekten benzersiz bir yeniliktir, çünkü gayrimenkullere yeni bir yüz kazandırır. Halen hazırlanmakta olan bir piyasanın ihtiyaçlarına esnek (hatta daha fazla) sahip ekonomik sektör.

Daha fazla bilmek ister misiniz? Dünyadaki gayrimenkullerle ilgili haberlerden haberdar olmak için her gün makalelerimizi okumanızı tavsiye ederiz!

Realigro'da ara

 

    Hesap Realigro

    Haber Bülteni

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Tercihler

      Realigro web sitesini daha iyi kullanmak için, dil, para birimi, metrekare veya sq ft için tercihlerinizi ayarlayın

      şimdi ayarlayın Bir daha gösterme
    BB