California: Gayrimenkul pembeye döndüğünde

Doğrudan harika California'dan, tamamen pembe bir yenilik elde ediyoruz. Topluma, özellikle kadınlara yönelik bir gayrimenkul. Yenilikçi bir girişim ve aynı zamanda nüfusun bir kesiminde kendini aşırı zorluklar içinde bulabiliyor. Öyleyse Yeni Kadın Ekonomisi Örgütü'nü (YENİ) içeren bu projenin nelerden oluştuğunu görelim.

Her şeyden önce, proje nasıl yapılır ve kime hitap edilir? Bu sıra dışı fikri ayrıntılı olarak analiz etmek için buradan başlayalım. NEW, zor durumda olan kadınlara somut olarak yardım etmeyi ve çatısı altında yaşayabilmelerini sağlayan bir kuruluştur. Yaşam fiyatının gittikçe arttığı ve cinsiyet farkının hala altı çizildiği bir dünyada bu nedenle bu tür derneklerin eylemi gereklidir.

Bu nedenle proje, Canoga Park'ta (California) sekiz harika ve süper verimli ev ortaya çıkardı. Gayrimenkul ile sosyal acil durum arasında sürdürülebilirlik ve enerji verimliliği içeren bir birlik.
Bu girişime bakan şirketin ortak sahiplerinden biri, en büyük zorluğun konaklama yaratmak için ne kadar çok olmadığını, onu işgal edecek kadınların tüm konforların tadını çıkarmasına izin vermek olduğunu açıkladı.
Genellikle çocuklarla birlikte mutlak yoksulluk durumunda yaşayan bir grup referanstan bahsediyoruz.

Peki bu sekiz ev nasıl bu kadar devrimci, yapılandırılmış?
Kullanılan renkler, evin içine mümkün olduğunca fazla ışığın girmesini ve yayılmasını sağlamak için çoğunlukla açıktır. Mobilya ise, daha fazla görsel etki sağlamak için duvarın beyazlığı ile tezat oluşturuyor, parke zeminler ve kullanılan malzemelerin geri kalanı sürdürülebilirlik kavramını çağrıştırıyor. Ekonomik nedenlerle sıklıkla kullanılan en kirletici malzemeler projede en başından beri düşünülmemiştir. Yeşil bina ekonomisine yönelik güçlü yönelimin açık bir işareti.
Her ayrıntı dikkatle seçildi ve hiçbir şey şansa bırakılmadı.

Genel olarak, sekiz ev inşaat maliyetlerini (kısmen) amorti edebilmek için benzer bir yapıya ve mobilyalara sahiptir. Ve inşaat sektöründe birkaç şirket değil, aynı zamanda iç ve tasarım sektörlerinde de bu projeye katkıda bulunmaya karar verdik. Kısacası, gayrimenkulde bile, herkesin işbirliği sayesinde somutlaştırılabilecek gerçekten örnek inisiyatiflerin açık bir örneği.

Ancak proje bu sekiz evde bitmiyor. Amaç, teknolojik ilerlemeyi ve sürdürülebilirliği unutmadan, gayrimenkulün içinde en zayıf segmentlere adanmış gerçek bir yeni segment yaratmaktır. İkincisi, elbette, hem çevresel hem de ekonomik düzeyde, aynı zamanda ve her şeyden önce sosyal olarak azaldı!

Ne diyebiliriz ki, bu projenin Kaliforniya sınırlarının ötesine genişleyebileceğini umuyoruz!

Realigro'da ara

 

    Hesap Realigro

    Haber Bülteni

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Tercihler

      Realigro web sitesini daha iyi kullanmak için, dil, para birimi, metrekare veya sq ft için tercihlerinizi ayarlayın

      şimdi ayarlayın Bir daha gösterme
    BB