Perakendede arz ve talep: değişiklikler

Perakende sektörü çok güçlü bir değişikliğe uğrayacak. Hem talep tarafında hem de arz tarafında. Avrupa çapında zorluklar var ve olacak. Ama mesele bu değil. Değişiklikler esas olarak 'alışveriş caddeleri' etrafındaki alanlarla ilgili olacaktır. Ancak durumun daha net bir resmini vermek için bu konuya daha fazla odaklanmaya karar verdik. Bu nedenle, uzmanlar tarafından bildirilen çalışmaları ayrıntılı olarak analiz ettikten sonra, bu sektörle ilgili değişiklikleri belirtiyoruz.
En popüler sorunun cevabı ile başlayalım. En lüks alışveriş caddelerinin yanındaki perakendeyi etkileyecek sonuçlar ne olacak?

Her şeyden önce, üç yol kategorisi ayırt edilmelidir: kitle pazarının, lüksün ve uygun olanın kategorisi.
İlk durumda çeşitli bir havza alanından bahsediyoruz. Bununla birlikte, mevcut yapılarda talebi karşılamak için gayrimenkulün kullanılabilirliğini korumaya ihtiyaç duyulacaktır. Ve bazı durumlarda, onları genişletmek için. Dolayısıyla, teklifte bir artış olduğu varsayılmaktadır.
Bununla birlikte, ikinci durumda, iyi bilindiği gibi, dokunulmaz bir bölümden bahsedilmektedir. Lüks alışveriş caddelerine ilişkin perakende satış büyük olasılıkla değişmeyecektir. Bu segmentin her ülkede satış hacminin% 80'ine neden olduğu göz önüne alındığında, seçkin müşteriler kaçırmayacak.

Son kategori ise en az analiz edilen kategoridir. En az belirgin. Niş markaların işgal ettiği alışveriş caddelerinden, değişimlere karşı son derece hassas olan konuşmalar var.
Kısacası değişiklikler olacak, ama ne ölçüde? Asıl sorun boyutsal yön ile ilgili. Önemli bir yüzeyin ticari bir alanını operasyonda tutmak için sabit maliyetler standart olanlardan daha yüksektir. Çözüm, çevrimdışı dünyayı (ve dolayısıyla gayrimenkulü) etkileyen çevrimiçi hareket etmektir.
Aslında, birçok işletmenin toplam kapanması hariç tutulmamaktadır. Perakendeye gelince, çeşitli Avrupa ülkeleri ile Avrupa dışı ülkeler arasında az çok akut bir kriz bulmak mümkün değildir. Bunun nedeni, markaların, özellikle de en iyi bilinenlerin difüzyonunun sınır boyunca oldukça homojen bir şekilde uzatılmış olmasıdır.
Sonuç olarak, uygun fiyatlı ve kütle içinde daha belirgin bir değişiklik olduğu varsayılmaktadır (ikincisi talebin büyüklüğü göz önüne alındığında deşifre edilmesi zordur).

Bu kritik dönemin emlak piyasası için olabildiğince etkili olacağı umulmaktadır (perakende segmenti de dikkate alınarak). Şu an için normale, hatta kademeli bir dönüş bekleniyor.
Realigro olarak bizler sadece kiralama piyasası ve konut satışları için değil gayrimenkulü analiz edebilmek için okuyucularımızı güncel tutmaya devam edeceğiz. Ama aynı zamanda, gayrimenkulün görünüşte ikincil yönleri için, ancak gördüğümüz gibi, tüm toplum için bir odak noktasıdır.

Realigro'da ara

 

    Hesap Realigro

    Haber Bülteni

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Tercihler

      Realigro web sitesini daha iyi kullanmak için, dil, para birimi, metrekare veya sq ft için tercihlerinizi ayarlayın

      şimdi ayarlayın Bir daha gösterme
    BB