Gayrimenkul piyasası yenilikle karşılaştığında: emlak piyasası nasıl görünecek?

Teknolojinin yaygınlaştığı söylendiğinde, bu olguya olumsuz bir anlam verme eğilimi var. Toplum, genç insanlar veya belirli bir ekonomik sektör olsun, hiç şüphe yok: Teknolojik yenilikler, pek çok alanda, yardımı olmadan ilerlemesini imkansız kılma noktasında el ele alıyor.

Bu nedenle, gelecekteki haberlerin emlak piyasası için neler olabileceğini ve hepsinden önemlisi anlamak önemlidir. Varsayımdan başlayalım, ancak bu alanda bu kombinasyon yeni değil. Aslında, 90'lı yıllardan beri kağıt gazetelerdeki basit emlak listelerinden web'deki projeksiyonlarına geçti.

Yazılım bu nedenle daha hızlı bir iletişim sağlar ve tuğla pazarında faaliyet gösteren konular için bile verimliliği garanti eder. Dolayısıyla, bu teknik destek sayesinde, hem yatırımcılardan hem de arz tarafından özel dikkat çeken, sürekli bir evrim sürecinin parçası olan temel ve temel süreçlerdir.

Bu teknolojik-emlak emlak devriminin temel bir noktası, alıcılar ile sahipleri arasındaki ilişkilerin, tam olarak sürekli izlenmesi nedeniyle, giderek daha keskin kontrollere tabi tutularak, daha fazla şeffaflık ve müzakerelerin daha iyi yönetilmesini garanti altına almaktan ibarettir.

Bir reklamı kolayca bulma, emlak piyasasına adanmış çeşitli portallar aracılığıyla mülk sahibi ile iletişim kurma ve hatta hayallerinin evini ilgilendiren şey için geri dönecek fiyat aralıklarını seçme imkanı 2019’da önemsiz görünebilir. Ancak birkaç yıl geri adım attığımızda, bu faydaların gerçekten çok açık olmadığını fark edeceğiz.

Dahası, birisinin evini “domotizzata” yapan, son derece yenilikçi teknolojilerin ev ortamına fiziksel giriş ile ilgili konfordan bahsetmekte başarısız olacağız.
Yangın alarm sensörleri, otomatik camlar, entegre aydınlatma sistemi vb. Ev sahibinin kendi evinde farklı servislerden faydalanmasını sağlar.
Ancak gelecekteki emlak piyasası için tahminler nelerdir?
Genel olarak, inovasyona yönelik eğilimin tam tersine durmadığını söyleyebiliriz. Bakış açıları hem pazarın fiziksel ufku hem de müşteriye giderek daha yakın olan temaslar açısından her zaman daha geniştir.

Yoğun bir etkileşimli ilişkiler ağı oluşturmak yalnızca iki taraf arasında daha iyi iletişim sağlamakla kalmayacak (arz ve talep) değil, aynı zamanda müşterinin farklı ihtiyaçlarının neler olabileceği ve zaman içinde bunların nasıl olabileceği konusunda daha acil bir anlayış sağlayacaktır. mutasyona. Bu nedenle, emlak sektörünün aktörlerinin, müşterinin ihtiyaçları ile mülk sahibinin ihtiyaçları arasında mükemmel bir bağlılık sağlamak için becerilerini değiştirmelerini ve güçlendirmelerini sağlayacak bir tür büyük veri yaratacaktır.

BİT'in sektörümüzdeki etkisi o kadar da kötü görünmüyor!

Realigro'da ara

 

    Hesap Realigro

    Haber Bülteni

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Tercihler

      Realigro web sitesini daha iyi kullanmak için, dil, para birimi, metrekare veya sq ft için tercihlerinizi ayarlayın

      şimdi ayarlayın Bir daha gösterme
    BB