Milenyumlar en zor müşterileridir: bu yüzden
Yıllar boyunca, bildiğimiz gibi, insan ihtiyaçları topluma uygun olarak gelişti. Her alanda, her sektörde, her birimizin alışkanlıkları kökten değişti, çoğu zaman referans yaş gruplarına göre değişti.
Bir ailenin mülk seçiminde, belki okul binalarının veya çocuklar için uygun dinlenme tesislerinin yakınındaki büyük bir mülke ihtiyacı olacaktır. Emeklilik yıllarını barışçıl bir şekilde geçirmeye istekli olan yaşlıların dikkatini çekecek, çok büyük olmayan ama rahat ve işlevsel olan mülkleri tercih edecek birkaç özellik olacaktır.
Henüz bahsetmediğimiz grup, tüm emlak sektörünü krize sokan gruptur: bin yıllardır. Sektörümüze yakın zamanda girdikten sonra, daha önce belirtilen diğer kategorilerle ilgili ifade ettikleri özel ihtiyaçlar nedeniyle tam olarak ortaya çıkmaktadır.
Anket bazı endüstri profesyonelleri, Amerikalılar tarafından yapıldı ve sonuçlar aşağıdaki gibiydi. Binlerce yıl süren yolculukların düzenlenmesi ve iptal edilmesi ve telefonlarının üzerinde yemeklerin teslim edilmesi için kullanılıyorlar, çünkü uzun vadeli sözleşmeler imzalamaya alışkın olmadıklarından, açık nedenlerle, ilgili olduklarında kişisel yükümlülüklerini algılayamıyorlar. emlakçı ile.
Her ne kadar alakasız gibi görünse de, aslında ilişkileri büyük ölçüde etkiliyor ve her şeyden önce varsayımsal muhataplara veya aracının kendisine olan yaklaşımını büyük ölçüde etkiliyor.
Temel sorun, kayıtsız olmayan bir grubu temsil etmesi şartıyla, bu hedef pazarın dikkate alınmaması gerçeğinde yatmaktadır. Aslında, emlak sektörünün yaklaşık% 35'i talep tarafında, genç yatırımcılar tarafından işgal edilmektedir. Tamamen sayısal değere ek olarak, istatistikler bir bin yılın satın alma gücünün benzer bir alana ait muhtemel bir rakipten açıkça daha yüksek olduğunu göstermektedir.
Kelman'ın da belirttiği gibi, bu analizi ilk kişi olarak yapan bir uzman olan “’ ”“ Gayrimenkul teklifi hizmetini şu anda içinde bulunduğumuz talep üzerine olan dünyaya uyarlamanın doğru yolunu bulmak gerekir. Tamamen dijital ölçekte bildirildi. Bu nedenle, acenteleri çeşitli ekipler halinde organize etmek, erişilebilirlik zorluklarına danışmanlık yaklaşımı geliştirebilmek, pek çok ev alıcısı için temel öneme sahip, her şeyden önce yetkili ajanları şekillendirmek birincil öneme sahip olacak. ”
Bu nedenle, becerileri acilen ile birleştiren güzel bir zorluk, giderek daha geniş bir segment tarafından ifade edilen yeni ihtiyaçlara mümkün olduğu kadar yakın ve aynı zamanda daha da gelişen bir zorunluluktur.
Bu eğilimlerin daha da nasıl değişebileceği henüz bilinmiyor. Başarılı olmak için önemli olan, değişiklikleri önceden görebilmek ve her şeyden önce bunları mümkün olan en iyi şekilde yumuşatabilmek. Daha fazlasını keşfetmek için, yoluna devam etmek için zaman beklemeliyiz ve tüm tuğla dünyasının yerini alan yeni bir segment sayesinde piyasa trendlerinin nasıl ve ne kadar değişebileceğini doğrudan anlamak zorundayız!
Bir ailenin mülk seçiminde, belki okul binalarının veya çocuklar için uygun dinlenme tesislerinin yakınındaki büyük bir mülke ihtiyacı olacaktır. Emeklilik yıllarını barışçıl bir şekilde geçirmeye istekli olan yaşlıların dikkatini çekecek, çok büyük olmayan ama rahat ve işlevsel olan mülkleri tercih edecek birkaç özellik olacaktır.
Henüz bahsetmediğimiz grup, tüm emlak sektörünü krize sokan gruptur: bin yıllardır. Sektörümüze yakın zamanda girdikten sonra, daha önce belirtilen diğer kategorilerle ilgili ifade ettikleri özel ihtiyaçlar nedeniyle tam olarak ortaya çıkmaktadır.
Anket bazı endüstri profesyonelleri, Amerikalılar tarafından yapıldı ve sonuçlar aşağıdaki gibiydi. Binlerce yıl süren yolculukların düzenlenmesi ve iptal edilmesi ve telefonlarının üzerinde yemeklerin teslim edilmesi için kullanılıyorlar, çünkü uzun vadeli sözleşmeler imzalamaya alışkın olmadıklarından, açık nedenlerle, ilgili olduklarında kişisel yükümlülüklerini algılayamıyorlar. emlakçı ile.
Her ne kadar alakasız gibi görünse de, aslında ilişkileri büyük ölçüde etkiliyor ve her şeyden önce varsayımsal muhataplara veya aracının kendisine olan yaklaşımını büyük ölçüde etkiliyor.
Temel sorun, kayıtsız olmayan bir grubu temsil etmesi şartıyla, bu hedef pazarın dikkate alınmaması gerçeğinde yatmaktadır. Aslında, emlak sektörünün yaklaşık% 35'i talep tarafında, genç yatırımcılar tarafından işgal edilmektedir. Tamamen sayısal değere ek olarak, istatistikler bir bin yılın satın alma gücünün benzer bir alana ait muhtemel bir rakipten açıkça daha yüksek olduğunu göstermektedir.
Kelman'ın da belirttiği gibi, bu analizi ilk kişi olarak yapan bir uzman olan “’ ”“ Gayrimenkul teklifi hizmetini şu anda içinde bulunduğumuz talep üzerine olan dünyaya uyarlamanın doğru yolunu bulmak gerekir. Tamamen dijital ölçekte bildirildi. Bu nedenle, acenteleri çeşitli ekipler halinde organize etmek, erişilebilirlik zorluklarına danışmanlık yaklaşımı geliştirebilmek, pek çok ev alıcısı için temel öneme sahip, her şeyden önce yetkili ajanları şekillendirmek birincil öneme sahip olacak. ”
Bu nedenle, becerileri acilen ile birleştiren güzel bir zorluk, giderek daha geniş bir segment tarafından ifade edilen yeni ihtiyaçlara mümkün olduğu kadar yakın ve aynı zamanda daha da gelişen bir zorunluluktur.
Bu eğilimlerin daha da nasıl değişebileceği henüz bilinmiyor. Başarılı olmak için önemli olan, değişiklikleri önceden görebilmek ve her şeyden önce bunları mümkün olan en iyi şekilde yumuşatabilmek. Daha fazlasını keşfetmek için, yoluna devam etmek için zaman beklemeliyiz ve tüm tuğla dünyasının yerini alan yeni bir segment sayesinde piyasa trendlerinin nasıl ve ne kadar değişebileceğini doğrudan anlamak zorundayız!