Özellikleri seçme: çünkü yer yaşlılar için çok fazla etkiliyor
Bir mülkün konumu genellikle iki ana seçeneğe sahip görünüyor: bir şehrin en aktif ve merkezi alanlarını veya çevre birimlerini seçin. Aksi halde, yerin niteliğine atıfta bulunurken, potansiyel yatırımcılar kararlarını denizden veya dağdan olan yakınlık nedeniyle yönlendirirler.
Ancak ana ekonomistlerin rapor ettikleri araştırmalara göre, bir mülk satın almak isteyen yaşlılar veya ikinci bir ev olarak veya emeklilik yıllarını barışçıl bir şekilde geçirmek için kesin bir yer olarak, mülkün konumu büyük önem taşıyor.
Ancak bu seçim ile sınırlı sayılar nedir?
Yerelleşmeden dolayı seçimlerini yönlendiren yatırımcıların% 56'sı söz konusudur. Kesinlikle temel öneme sahip olan bu unsurun yanı sıra, başka bir kriter daha belirledik: erişilebilirlikle ilgili olanı. Aslında önemli bir faktör, daha önce belirtilen kararlar için temel görünmektedir. Gayrimenkul piyasası, esas olarak, yatırımcıların, kendi yatırım sermayelerinin katkıları yoluyla ona erişebilme becerisine bağlıdır. Bu konsepte yakından bağlı olan fiyat kolu.
Yaşlı alıcıların hedefi genellikle, sermaye açısından oldukça hızlı bir getiri sağlamak ve daha az önemli olmamak üzere, giderek daha keskin olan talep aralığının daraltılmasını garanti etmek için, geniş finansal - finansal kullanılabilirliğe sahiptir.
Görünüşte açıkça anlaşılan bu çerçevede, gelecekteki yatırımcıların hayallerindeki evi seçmeye ve satın almaya yönlendiren tutumları tanımlamanız tavsiye edilir, böylece analizleri geliştiriciler için nasıl yararlı olabilir.
Üçüncü yaş için, “alıcıların alışkanlıklarını anlamak giderek zorlaştığından” “yükselen” bir pazar ”olarak tanımlanmaktadır.
Milenyumlar için eğilimlerinin anlaşılması daha kolay olsa da, bu durumun şu anki eğilimlere bağlı olduğunu düşünürsek, yaşlılar için durumun tamamen karşı çıkması gerekiyor.
Yeni aslında, yeni bir gençliği yeniden yaşamak gibi görünen bu yaş grubunun yaşam koşullarını iyileştirmek için özel olarak oluşturulan fırsatlar ve konforlardır.
Aslında, daha önce sessiz, genellikle kirlenmemiş ve son derece doğal alanlar kıdemli yatırımcıların gözünde olsaydı, şimdi yerelleşme kültürel olarak aktif bölgelerde yoğunlaşmıştı ve gençlerle dolup taşıyordu.
Bu hedef pazarın ihtiyaçları geliştikçe, artık bölge analizinde aynı bilişsel tesis ve seçilebilecek olası bir mülk yoktur.
Konuşmacı olabilen ve alıcıların menfaatlerini yönlendiren yerel kurumlar tarafından önemli bir yardım sağlanmakta ve talebi, yatırımcıların ihtiyaçlarına daha özenli ve bağlı bir gayrimenkul sağlamak için talebi daha homojen hale getirmektedir.
Bu nedenle işletme için çeşitlilik ve kapasite, mülk sahiplerinin gittikçe çeşitlenen bir teklif için mükemmel talebi bulmalarına izin veren bir bölgenin temelidir.
Ancak ana ekonomistlerin rapor ettikleri araştırmalara göre, bir mülk satın almak isteyen yaşlılar veya ikinci bir ev olarak veya emeklilik yıllarını barışçıl bir şekilde geçirmek için kesin bir yer olarak, mülkün konumu büyük önem taşıyor.
Ancak bu seçim ile sınırlı sayılar nedir?
Yerelleşmeden dolayı seçimlerini yönlendiren yatırımcıların% 56'sı söz konusudur. Kesinlikle temel öneme sahip olan bu unsurun yanı sıra, başka bir kriter daha belirledik: erişilebilirlikle ilgili olanı. Aslında önemli bir faktör, daha önce belirtilen kararlar için temel görünmektedir. Gayrimenkul piyasası, esas olarak, yatırımcıların, kendi yatırım sermayelerinin katkıları yoluyla ona erişebilme becerisine bağlıdır. Bu konsepte yakından bağlı olan fiyat kolu.
Yaşlı alıcıların hedefi genellikle, sermaye açısından oldukça hızlı bir getiri sağlamak ve daha az önemli olmamak üzere, giderek daha keskin olan talep aralığının daraltılmasını garanti etmek için, geniş finansal - finansal kullanılabilirliğe sahiptir.
Görünüşte açıkça anlaşılan bu çerçevede, gelecekteki yatırımcıların hayallerindeki evi seçmeye ve satın almaya yönlendiren tutumları tanımlamanız tavsiye edilir, böylece analizleri geliştiriciler için nasıl yararlı olabilir.
Üçüncü yaş için, “alıcıların alışkanlıklarını anlamak giderek zorlaştığından” “yükselen” bir pazar ”olarak tanımlanmaktadır.
Milenyumlar için eğilimlerinin anlaşılması daha kolay olsa da, bu durumun şu anki eğilimlere bağlı olduğunu düşünürsek, yaşlılar için durumun tamamen karşı çıkması gerekiyor.
Yeni aslında, yeni bir gençliği yeniden yaşamak gibi görünen bu yaş grubunun yaşam koşullarını iyileştirmek için özel olarak oluşturulan fırsatlar ve konforlardır.
Aslında, daha önce sessiz, genellikle kirlenmemiş ve son derece doğal alanlar kıdemli yatırımcıların gözünde olsaydı, şimdi yerelleşme kültürel olarak aktif bölgelerde yoğunlaşmıştı ve gençlerle dolup taşıyordu.
Bu hedef pazarın ihtiyaçları geliştikçe, artık bölge analizinde aynı bilişsel tesis ve seçilebilecek olası bir mülk yoktur.
Konuşmacı olabilen ve alıcıların menfaatlerini yönlendiren yerel kurumlar tarafından önemli bir yardım sağlanmakta ve talebi, yatırımcıların ihtiyaçlarına daha özenli ve bağlı bir gayrimenkul sağlamak için talebi daha homojen hale getirmektedir.
Bu nedenle işletme için çeşitlilik ve kapasite, mülk sahiplerinin gittikçe çeşitlenen bir teklif için mükemmel talebi bulmalarına izin veren bir bölgenin temelidir.