Y kuşağı lüksü alt üst etti

Önceki sütunlarda birkaç kez '' Y kuşağı '' fenomeni hakkında konuştuk. Onları takip etmeyenler için Y Kuşağı, günümüzün gençleri, yeni moda ve alışkanlıklarla tüm sektörleri alt üst ediyor. Emlak piyasası dahil. İspanya veya Almanya gibi birçok ülkede, genç yatırımcıların kendi konut bağımsızlıklarını daha kolay elde etmelerini sağlamak için çok sayıda müdahale uygulandı.

Peki, '' Z Kuşağı '' hakkında konuştuğumuzda, bugünün toplumunda sadece küçük değişiklikler yaptığını düşünüyoruz, yanılıyoruz. Aslında, gayrimenkulün kilit bir sektörü olan lüks, tam da nüfusun bu yeni kesimi nedeniyle ilerleme kaydetti ve devam ediyor. Sosyal ve aynı zamanda ekonomik evrim süreçlerinde giderek daha belirleyici oluyor. Bizim durumumuzda, bugünün sütununda, lüks gayrimenkulle ilgili ABD'nin durumunu analiz etmeye çalışacağız.
Yani hazırsanız, başlayabiliriz!

Lüksün bile önemli değişikliklere uğradığını varsayıyoruz. Her şeyden önce fiyatlar açısından. Aslında lüks segmenti bazı ülkelerde ekonomik anlamda gerçek çöküşler yaşadı. Diğerlerinde, piyasadaki mülklerin mevcudiyetinde bir azalma. Bariz bir etki, tuğlanın aşırı devalüasyonundan kaçınmak için. Bu nedenle, pandemik acil durum lüks gibi bir ayağı da vurduysa, değişimin büyük ölçüde Y kuşağı tarafından yönlendirilmesi durumunda şaşırmayacaksınız. Verileri görelim.
Daha önce Millennials kira sözleşmelerinin imzalanmasını tercih ettiyse, şimdi Amerika'da lüks mülk alıcılarının% 38'ini temsil ediyorlar. Tam anlamıyla atalarından kalma bir fikri parçalıyorlar. Gençlerin ve aynı zamanda daha fazla yetişkinin önce düşük fiyatlarla ev satın almayı tercih ettikleri ve ancak güçlü bir ekonomik istikrara ulaştıklarında onları zenginleştirip değiştirdikleri.
Ama genç yatırımcılar için en popüler yerler olanları birlikte görelim. Önce Sunny California, ardından Florida.

Doğal güzellikleriyle tanınan iki alan, aynı zamanda yaşam maliyetinin çok yüksek olduğu birçok mahalle ve şehrin varlığıyla. Ancak görünüşe göre bu, gençler için bir sorun gibi görünmüyor. Dahası, bilim adamları Y kuşağı için ek bir erdem olduğunu vurguladılar. Mevcut ekonomik refah sayesinde (krize rağmen) en eğitimli nesil olma. Ücretsiz eğitim imkanı ve aynı zamanda Amerikan zihniyetinin erken yaşlardan itibaren çocuklarının gelecekteki kolejlerine yatırım yapması, yeteneklerinin farkında olan bir neslin doğmasına yol açtı. Ve her şeyden önce mümkün olan en kısa sürede bağımsız olmaya hevesli.

Ayrıca size Millennial'ların, iş ve pazarlık dünyasına dalmaya hazırlanan en büyük nüfus gruplarından biri olan yaklaşık 72 milyon Amerikalı olduğunu hatırlatmak isteriz. Durum nasıl gelişecek? Beklerken, lüks gayrimenkulde sadece küçük büyük adımlar atarak büyümeyi öğrenen gençlerin bizlere verdiği bu olumlu mesajla sizleri baş başa bırakıyoruz! Daha fazlasını öğrenmek için beklerken, portallarımızda bizi takip etmeye devam edin!

Realigro'da ara

 

    Hesap Realigro

    Haber Bülteni

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Tercihler

      Realigro web sitesini daha iyi kullanmak için, dil, para birimi, metrekare veya sq ft için tercihlerinizi ayarlayın

      şimdi ayarlayın Bir daha gösterme
    BB